sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Mandala Madness – osa 5


Alun vauhti on nyt hieman hiipunut. Muiden puuhien takia en voi käyttää virkkaamiseen enää niin paljon aikaa kuin aluksi. Lisäksi tämä viides osa jotenkin koko ajan hangoittelee minulle vastaan. Ensimmäinen kerros ei lähtenyt sujuakseen, koska neljännessä osassa oli 33. kerros jäänyt virkkaamatta ja jouduin purkamaan työn. Eivätkä vastoinkäymiset tähän loppuneet.

Olen tulostanut itselleni suomenkieliset ohjeet, koska minusta paperilta on jotenkin helpompi seurata ohjetta kuin tabletin näytöltä. Ajatuksissani olin kuitenkin tulostanut tämän viidennen osan ohjeen mustavalkoisena enkä värillisenä. Sen takia kuvat eivät näkyneet niin selvästi kuin väritulosteessa. Kun vielä pariin otteeseen piti virkata vuoroin sille vuoroin tälle kerrokselle ja yhdistää aiempia kerroksia, olin välillä hiukan hämmennyksissä kirjoitetun ohjeen kanssa.

Onneksi on ohjevideot. Videosta apua hakemalla tämäkin osa valmistui. Enää en pysty pitämään yllä osa päivässä -tahtia. Viisi ensimmäistä osaa viikossa on kuitenkin minulle oikein hyvä suoritus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti